כ- 200 ילדי ותושבי שיבלי, יחד עם עובדי החברה להגנת הטבע ורשות ניקוז ונחלים ירדן דרומי, השתתפו באירוע חנוכת פארק נחל השבעה – ואדי אל מידי:


האירוע התקיים במעמד ראש המועצה המקומית שיבלי, מוניר שיבלי ומנכ"ל המועצה, שאוקאת_שיבלי ובהשתתפות כ-80 ילדי משכבה ה' בבית הספר היסודי, שמאמץ את נחל השבעה במסגרת תכנית שומרי הנחל וההר.
התלמידים ניקו את הנחל, הכינו פסיפסים ושידרגו את חזותו וסביבתו, בשיתוף עם עובדי החברה להגנת הטבע, בהובלת יעל אילמר גרון, שבחרו לקחת על עצמם לסייע לקהילה ולהפוך יחד "חצר אחורית" לגאווה מקומית. העובדים הכינו פינות מדורה לרווחת אנשי שיבלי ומשתמשי הפארק, הילדים למדו על הנחלים והשטחים הפתוחים ממדריכי שומרי הנחל וההר של תנועת הנוער, שהוקמה ביוזמת מחלקת החינוך בשיבלי, בראשות ניר חזיזה, בשיתוף עם רשות הניקוז ורשות הטבע והגנים.
אחד מהרגעים המרגשים נרשם כאשר המדריכים הצעירים ממחלקת הנוער, בהובלת אזהר שיבלי, אירחו את ותיקי הכפר לארוחת בוקר והרצאה. בשיאה של הפעילות סיפר ראש המועצה, מוניר שיבלי על הנחל, הפיתוח שעבר והתוכניות שאושרו להמשך פיתוחו ובירך על העשייה המשותפת. עובד יבין, מנכ"ל רשות ניקוז ונחלים ירדן דרומי, בירך את המשתתפים וציין את השותפות המצויינת עם המועצה ומחלקת החינוך שלה. יבין אמר כי השותפות הולידה חיבור בין הכפר לנחל ולפארק, חיבור בין אנשים ובכך, יפעלו כולם לשמור על הנחל.

הנגשת נחל השבעה
צילום: מיכאל בארי